2010. március 19., péntek

Marketing Menedzsment a XXI. században


















A marketing egy olyan gazdasági kifejezés amire nincs egységes definíció (wikipédia).
Mindenki azt hiszi, hogy tudja mi az és elég sokan azt gondolják, hogy értenek is hozzá. Kedden este 7 órai kezdettel alkalmunk adódik megtudni, hogy hogyan is csinálják ezt tőlünk egy kicsit nyugatabbra egy kb. 1 órás angol nyelvű előadás keretén belül.

Az előadás címe: Marketing Management in the 21st Century

Előadó: Fritz-Christoph Horstmann
Az előadóról röviden: "I spent more than 30 years of my business life in international sales-, marketing-, and general management positions, more than half that time with “household names” such as Siemens (Germany) and HP (Europe). Additionally, since well over 20 years I took and still take part in a couple of entrepreneurial ventures. My base education was in Physics and Computer Sciences in Germany and the UK, complemented by Economics and Business Administration in Germany, France, and the US."
Időpont: március. 23. , kedd, 19 óra
Helyszín: RMKT székház, Kövespad (Aurel Suciu) u. 12 sz.
Előadás nyelve: angol
A részvétel ingyenes, mindenkit szeretettel várunk.Update : a powerpoint bemutatot

Update: az előadás prezentációját itt meg lehet tekinteni.

2 megjegyzés: