2010. február 1., hétfő

Keresztmarketing avagy gyertek borkóstolóra de előtte hallgassatok meg egy előadást

Megvolt az első borkóstolóval összekötött szakmai előadás. És mi derült ki? Az, hogy Farkas Levente ( www.marketingiskola.ro) már az elején megkapja a hidegzuhanyt. Hogy mit is, az kiderül az alábbi videóból.




Az előadás második részét meg azért érdemes meghallgatni mert megtudjuk, hogy miért középszerü a hazai vállalkozások zöme...



Az előadás utolsó részében minden kiderül. Van benne keresztmarketing meg az is, hogy mitől fogja eladni egy cég a termékét...Aki arra kiváncsi, ki az a sármos, Brad Pitt-re hasonlító fiatalember aki az előadó mellé lopakodik a harmadik perc környékén, miközben ő javában beszél, annak is segíthetünk.

3 megjegyzés:

  1. 2 szakma; az a valtozat nem lehetseges, hogy mindket(tobb) ceg jo vezetesben, marketingben, szervezesben, stb., ami pedig donto lessz az a "autovillanyszereloi" szakmaisaga?(!)

    Udv.

    VálaszTörlés